نمایندگی محصولات بادی اینتکس

فروش تخت بادی ، تشک بادی ، استخر بادی ، استخر پیش ساخته ، چادر مسافرتی

نمایندگی محصولات بادی اینتکس

فروش تخت بادی ، تشک بادی ، استخر بادی ، استخر پیش ساخته ، چادر مسافرتی

  • ۱
  • ۰

چادر مسافرتی قطعاً یکی از مهم ترین ابزار برای داشتن یک سفر خوب است و هر چقدر هم که مطمئن باشید که به جای امنی سفر می کنید و یا هواشناسی در پیش بینی خود متبحرانه عمل کرده است، باز هم از باران‌های ناگهانی و رعد و برق‌ها در امان نخواهید بود.

بسیاری از مردم برای مسافرت و طبیعت گردی به دنبال یک چادر کم حجم و کم هزینه و سبک هستند تا بتوانند در هر شرایطی به راحتی از آن استفاده کنند . انواع چادر مسافرتی اتوماتیک و عصایی و فنری که در فروشگاه اینتکس شو به فروش میرسد گزینه بسیار مناسبی برای این افراد با تمام این ویژگی ها می باشد . 

معرفی انواع چادر مسافرتی

انتخاب نامناسب چادر سفر می تواند طبیعت گردی شما را با دردسرهای مختلفی همراه کند که حداقل آن برگشتن از سفر و یا مراجعه به یک مسافرخانه ارزان قیمت و بی کیفیت با کوله باری از خاطرات بد است! اما در عوض اگر کمی وقت صرف مطالعه انواع، کیفیت و قابلیت‌های مختلف چادر کنید می توانید در شرایط حساس و در یک شب بارانی و سرد از این که چنین چادر مقاوم و مطلوبی دارید به خود ببالید!

  • چادر مسافرتی عصایی
  • چادر مسافرتی اتوماتیک
  • چادر مسافرتی فنری

درباره چادر مسافرتی عصایی بیشتر بدانید

چادر مسافرتی عصایی سبک ترین و کم حجم ترین مدل به شمار می رود , میله های فایبر گلاس و بدنه برزنتی از یک دیگر جدا هستند و باید حداقل 5 دقیقه زمان برای نصب میله ها در داخل شیارهای بدنه در نظر داشته باشید که نصب کرد . جنس میله های این چادر از فایبر گلاس خشک و در داخل میله از نوعی کش مقاوم تشکیل شده که در داخل بدنه برزنتی نصب می شود و باعث ایستادگی چادر عصایی می شود این نمونه با نام های چادر فیت , اف ای تی fit , بست وی , اینتکس , کلمبوس عرضه می شود و در کشور های خارجی با بهترین طراحی تولید می شود و کاملا اصلی هستند . دارای توری و زیپ دو طرفه برای جلو گیری از حشره ها و خزنده ها , میخ و بند برای مهار کردن چادر در هنگام وزش باد های شدید .

درباره چادر مسافرتی اتوماتیک بیشتر بدانید

 چادر مسافرتی اتوماتیک یکی از بهترین چادر ها از نوع باز و بسته شدن می باشد که در زمان کمتر از 10 ثانیه قابلیت باز و بسته شدن را دارد و از نظر استقامت و حجم بسیار مناسب می باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک با بهترین جنس بدنه برزنتی دوخته شده و کاملا ضد آب است و میله های به کار رفته از آلومینیوم با استقامت بالا ساخته شده و تمامی مفاصل به کار رفته از فایبر گلاس فشرده با استحکام بالا تشکیل شده است . اکثریت این نوع چادر ها از ارتفاع زیاد و پوشش دوم برخوردار هستند و قسمت های دوخت بدنه کاملا دقیق و آب بند هستند . دارای توری و زیپ دو طرفه برای جلوگیری از حشره ها و خزنده ها , میخ و بند برای مهار کردن چادر در هنگام وزش باد های شدید .

درباره چادر مسافرتی فنری بیشتر بدانید

 چادر مسافرتی فنری که حجم بیشتری نسبت به محصولات دیگر دارد و از نظر وزن نیز سنگین تر می باشند اما برای باز و بسته شدن نیاز به زمان و صرف انرژی زیاد نیست و به راحتی قابلیت نصب شدن و جمع کردن را دارد . این نمونه چادر مسافرتی فنری با بسته بندی به شکل دایره ای از قطر 75 سانتی متر تا قطر 110 سانتی متر نسبت به تعداد نفرات با بسته بندی رنگارنگ تولید می شوند . چادر های مسافرتی 2 نفره , 3 نفره , 4 نفره , 5 نفره , 6 نفره و 8 نفره , 10 نفره , 12 نفره با اندازه های طول و عرض و ارتفاع متفاوت با نام های سامسونگ , آکسفورد , نقره , برنو , در کارگاه های تولید کننده چادر مسافرتی ایرانی ساخته می شود و نسبت به نمونه های عصایی و اتوماتیک ارزان تر هستند . چادر مسافرتی فنری ایرانی دارای توری و زیپ دو طرفه برای جلوگیری از ورود خزنده ها و حشرات , بند و میخ برای مهار کردن چادر هنگام وزش باد های شدید .

فاکتورهای مهمی که هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه کرد؟

تمامی چادرهای مسافرتی از جنس برزنت و برزنت شمعی با الیاف مصنوعی تولید میشوند که نسبت به نوع چادر مسافرتی از ضخامت های گوناگونی برخوردار هستند و میتوان گفت تمامی این چادر ها ضد آب میباشند ولی در بعضی از موارد زمان بارش باران آب به داخل چادر نفوذ میکند این نوع چادرهای مسافرتی از قسمت های دوخت به صورت دقیق به یکدیگر دوخته نشده اند وهمین موضوع باعث نفوذ آب میشود . پس سعی داشته باشید درهنگام خرید نوع سازه و نوع جنس بدنه و دوخت چادر مسافرتی را با دقت ببینید و از فروشنده بخواهید که چادری مناسب به شما ارائه دهد . 

راحتی چادر مسافرتی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای راحتی ، ارتفاع سقف چادر است. اینکه آیا افراد مختلف می‌توانند بایستند یا هر فرد در حین حرکت مجبور است خم شود؟ توجه داشته باشید که معمولاً چادر‌های کوتاه‌تر در مقابل باد‌های شدید پایدار‌تر و مناسب‌ ترند. همچنین چادری که تهویه مناسب ندارد، گرمای هوای ظهرگاهی را برای شما نامطبوع می‌کند، بنابراین می‌بایست چادری با پنجره بزرگ داشته باشید. اگر می‌خواهید در هوای گرم با حشرات فراوان اردو بزنید به دنبال چادری باشید که دارای توری‌های بیشتری باشد.

بزرگ بودن و دوام بیشتر، مهم‌ترین برتری چادرهای مسافرتی ماشینی در مقابل به جای چادرهای سفری کوله‌ای است. بهترین چادرمسافرتی می‌ بایست چیزی بیش از یک پناهگاه باشد، مانند خانه‌ای جنگلی که در آن احساس راحتی داشته باشید، از حشرات در امان باشید، به راحتی کتاب بخوانید ، چرت بزنید و یا حتی با دوستانتان در آن قرار بگذارید.

 طرز کار با چادر مسافرتی و وسایل جانبی آن

اگر قرار باشد از چادر خود به مدت طولانی استفاده کنید ، دوام پذیری و طرز کار آن بسیار مهم است. همه افرادی که برنامه مسافرت خود را به پایان رسانده‌اند به چادرهای خوش ساخت و قدرتمند توجه داشته‌اند اما در مورد کیفیت کار و مواد ساخت نظرات متفاوت است. میله‌ها و لوازم جانبی چادرها انیزاز صلی‌ترین اجزای آن هستند، بنابراین استقامت این وسایل و طول عمر آنها باعث بهبود کیفیت چادر می‌شود ، پس هنگامی که برای خرید چادر سفری به فروشگاه رفته‌ اید ابتدا به لوازم جانبی و خدمات پس از فروش این وسیله توجه کنید تا اگر یکی از این وسیله‌ها، میله‌ها و بست‌ها خسارت دید بتوانید به سادگی آن را تعویض یا تعمیر کنید. این امتیاز باعث می‌شود که در صورت بروز خسارت برای این وسایل چادر خود را به انباری منزل تحویل ندهید و به دنبال پس‌انداز کردن جهت خرید چادری جدید نباشید.

نصب آسان چادر مسافرتی

نصب یک چادر و جمع کردن آن می‌تواند یک وظیفه بسیارسنگین باشد که زمان زیادی را در مسافرت شما خواهد گرفت. یک چادر مسافرتی خوب باید خیلی راحت توسط یک نفر در هوای طوفانی نصب شود.

روش باز و بسته شدن چادر مسافرتی با توجه به نوع مدل های چادرمسافرتی انجام می پذیرد . چادر های مسافرتی در مدل های اتوماتیک و عصایی و فنری تولید می شوند و با نام های گنبدی , تونلی , چادر هلال احمر , خیمه ای بزرگ , ویستاویس , چادر های پاد در بازار عرضه می شوند . امروزه افراد تمایل بیشتری به تفریحات خانوادگی و دوستانه در مکان های مختلف دارند و کمپینگ و تفریحات دسته جمعی به ما فرصتی میدهد برای رفع بسیاری از خستگی های ناشی از کار و شلوغی در شهر های بزرگ و کوچک و لذت بردن از نزدیک شدن به طبیعت را می دهد که در کنار آن برای لذت بردن بیشتر باید کلیه امکانات و تجهیزات جهت رفاه و آسایش فراهم باشد که چادر مسافرتی یکی از مهمترین و اساسی ترین این تجهیزات اصلی به شمار می آید .

اندازه و وزن چادر مسافرتی

چادرها همیشه وسایل جانبی زیادی دارند که باعث اضافه وزن چادر می‌شوند. اگر چادر مسافرتی ماشینی مد نظر شماست شاید وزن، آنچنان معیار مهمی‌ نباشد اما وزن زیاد چادر در هنگام راهپیمایی‌های طولانی تا رسیدن به محل کمپ برای شما واقعا دردسرساز خواهد بود. با کمی دوراندیشی هنگام خرید چادر مورد نیازتان به وزن خالص آن کاملا توجه داشته باشید. معمولا وزن خالص چادر روی بسته‌ بندی آن چاپ شده که با توجه به آن می‌توانید از دردسر بزرگی در آینده جلوگیری کنید، چون گاهی وزن چادر باعث انصراف شما از ادامه سفر می‌شود. ابعاد و حجم نیز به اندازه وزن در انتخاب چادر مسافرتی مهم است.به یاد داشته باشید که همیشه اتومبیل شما تا نزدیک کمپ نمی‌رسد بنابراین لازم است علاوه بر کوله‌پشتی، دیگر وسایل چادر را نیز حمل کنید.

به ظرفیت چادر مسافرتی باید دقت زیادی کرد

اگر قصد خرید چادری با ظرفیت 5 نفر را دارید حتما چادری با ظرفیت 6 نفر تهیه کنید چون وسایل همراه شما یقینا به اندازه یک نفر فضا نیاز دارند البته اگر به موضوع مهمان در این گونه سفرها زیاد توجه نکنیم. این فضای اضافه هیچ وقت بلااستفاده نخواهد ماند. به یاد داشته باشید که ظرفیت هر چادر نسبت به فضای کف آن در نظر گرفته می‌شود و برای خوابیدن هر نفر با کیسه خواب استاندارد در نظر گرفته شده و هرگز مثل اتاق خواب فضای اضافی نخواهید داشت.

تعداد درهای چادر مسافرتی

علاوه بر اینکه در انتخاب چادر به نوع اسکلت و ارتفاع آن توجه می کنید، باید تعداد درها را نیز مدنظر قرار دهید. درهای متعدد به ویژه به هنگام مسافرت با خانواده بسیار مفید هستند. این درها به اعضای خانواده اجازه می دهند تا به هنگام نیاز به خروج از چادر در نیمه های شب راحت تر عمل کنند و بدون ایجاد مزاحمت از نزدیکترین درب خارج شوند. نکته ی مهم درباره ی درها، نوع زیپ آنهاست. توجه داشته باشید که باید کم سر و صدا ترین و مقاوم ترین زیپ را انتخاب نمایید تا دچار مشکل نشوید. توجه به این نکته هم ضروری است که افزایش تعداد درها و تعدا زیپ ها بر وزن چادر می افزاید و اگر وزن برای شما اهمیت دارد باید کم ترین تعداد در را انتخاب کنید.

جنس چادر مسافرتی

به هنگام تهیه چادر مسافرتی باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس قسمت بالایی آن باید ضخیم تر از قسمت های پایینی باشد تا به هنگام بارش باران مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

نکته ی دیگر استفاده از نوارهای پارچه ای در درزهای چادر است که نقش مهمی را در ویژگی عایق بودن چادر ایفا می کند. انواع پارچه های نایلونی و پلی استری در تولید چادرها استفاده می شوند که شاخصی تحت عنوان D یا Denier بر روی آنها مشخص شده است. این شاخص نشان می دهد که هر 9000 متر از نخ مورد استفاده در تولید پارچه چه میزان وزن دارد. این شاخص در انتخاب شما تاثیر بسیاری دارد اما تنها در صورتی می توانید دو چادر را با شاخص D با هم مقایسه کنید که جنس یکسانی داشته باشند.

تهویه چادر مسافرتی

معمولا در قسمت سقف، درها و پنجره های چادر از پارچه های مشبک و توری استفاده می شود تا علاوه بر ایجاد شرایط گردش هوا در چادر، امکا تماشای مناظر را نیز فراهم آورد. اگر قصد اقامت در آب و هوای گرم را دارید، چادرهایی را انتخاب کنید که از پارچه ی مشبک بیشتری در آنها استفاده شده است.

یک چادر مناسب چه اندازه است؟

بعد از تعیین بودجه موضوع گنجایش در خرید چادر مسافرتی در اولویت دوم شما قرار می گیرد.  اگر شما قصد پیاده روی در طبیعت را ندارید و با وسیله شخصی به مسافرات می روید، اندازه و وزن چادرتان تا موقعی که در خودروی شما جا شود، اهمیتی ندارد. ظرفیت یک چادر را بر اساس تعدا کیسه خواب هایی که در آن جا می شود، تعیین می کنند. به عنوان مثال، در یک چادر دو نفره، فقط دو نفر جای می گیرند و فضای بسیار کمی برای باقی وسایل شما باقی خواهد ماند. بنابراین، برای دو نفر، یک چادر ۴ نفره مناسب تر است. چرا که در آن فضای کافی هم برای شما و هم برای کوله هایتان فراهم است. برای یک خانواده ۴ نفره، یک چادر مسافرتی ۶ نفره پیشنهاد می شود. به عنوان یک نکته و قاعده کلی، همیشه چادری را خریداری کنید که ظرفیتش دو نفر از تعداد شما بیشتر باشد. گنجایش چادر همیشه عاملی برای تعیین وزن و دیگر فاکتورهای چادر بوده است. دقت کنید که اگر می خواهید به پیاده روی و کمپینگ در طبیعت بروید اندازه چادر در زمان بسته شدن و وزن آن بسیار اهمیت خواهد داشت.

تولیدی و نمایندگی چادر مسافرتی در ایران

نمایندگی و تولیدی چادر مسافرتی ایرانی و خارجی در ایران با فروش انواع چادر های اتوماتیک , فنری , عصایی , هلال احمر , با پارچه های ایرانی و خارجی به صورت پخش عمده و تک فروشی از طریق وب سایت اینتکس شو چادر های مسافرتی را در این نمایندگی و تولیدی چادر مسافرتی ایرانی و خارجی به فروش میرساند . چادر های مسافرتی ایرانی که شامل چادر های فنری و چادر های اتوماتیک میشوند در ایران به صورت کاملا استاندارد , ضد آب , دوخت دقیق و محکم , بسته بندی شیک و مناسب چادر , تولید میشوند و اکثریت این تولیدات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش تولید کننده میباشند و چنانچه قطعه ای از چادر مسافرتی صدمه ببیند به راحتی قابلیت خرید و تعویض قطعه را دارد . تولیدی و نمایندگی چادر مسافرتی ایرانی و خارجی در ایران هر ساله تخفیف هایی را به مناسبت های مختلف برای فروش چادر های مسافرتی در نظر میگیرد تا مشتریان گرامی رضایت کامل را از این شرکت داشته باشند . برای .خرید از نمایندگی و تولیدی چادر مسافرتی خارجی و ایرانی با همکاران ما در قسمت فروش و نمایندگی چادرمسافرتی در ایران تماس حاصل فرمایید .

 
  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • اینتکس شو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی